maanantai 3. toukokuuta 2010

Taukoa

Nyt ollaan pidetty vappu toko-taukoa ja tehty kaikkea muuta kuin tokoteltu: uitu, lenkkeilty, käyty metsässä leikkimässä, uitu, uitu, uitu... Ja tänään tuli pakollinen tokoton päivä kun mulla oli kipee olo. No nyt mulla on sitten kuumetta eikä huomennä voi mennä kouluunkaan. Mutta jos olo on parempi niin päästään tekemään joku pieni treeni illalla. Olen opettanut molemmille koirille huvin vuoksi "voltin" ja jalkojen pujottelun. Edi on nopea mutta tuiskulla, blondilla, vähän ajatus katkoilee :). Ainiin Edi tarjoaa maahanmenoa kaikessa: kun heitän ulkona keppiä, kun annan ruokaa..jne. Olen palkannut sen niin monesti maahanmenosta että on alkanut hiffaamaan ;).















(btw. haluan joskus bc:n. Ehkä sitten joskus 4 vuoden päästä, tai sitten kun mulla on talo ja iso piha... tää ei taas liittyny mihinkään.)

Ei kommentteja: