maanantai 2. huhtikuuta 2012

Törpöt treenaa törppöjenkaa

La-su oltiin Tiian ja koirien kanssa tokoilemassa sulalla hiekkakentällä. En tarkoita törpöillä heitä, vaan läjää toko merkkejä joita laitettiin kentälle häiriöksi. ;-)

Pepperooni sai huutaa autossa ihan rauhassa kun Niki ja Konna tokoili. Ihanaa kun en ees kuullut kunnolla sen huutoa pienen lumikinoksen takaa! Ja kun menin välillä käymään autolla, siellä oli suht hiljaista.

Belgien tokoiluja oli tosi kiva katsella! Tuli taas niin Tuiskua ikävä.. Lauantaina Pepe 'treenasi' patukalla ja nakeilla. Leikki mun kanssa ehkä kerran muutaman sekunnin ja säntäili kokoajan Tiian ja tötsien luokse. Eikä antanut kiinni. Mulla nousi vaihteeksi savu korvista.

Sunnuntaina olin varautunut: kentällä törppöjä, mulla nakkeja ja VINKUpatukka palkkana, Pepellä 25m pitkä liina perässä ;)
Ja aina kun se juoksi törppöjen luo niin kiskaisin liinasta. Eli kielto, jos ei tottele niin kunnon nykäisy. Sit kun se tuli takaisin mun luokse niin kehuin kunnolla ja leikittiin. Oikein kätevää!! Lopulta se katsoi törppöjä, mutta ei mennyt vaan leikki mun kanssa! Lopussa otin jopa vähän seuraamistakin ja hyvin pysyi mukana. Jes!
On kyllä alkanut käyttäytymään ärsyttävän urosmaisesti lähiaikoina: ulkonakin kun on vapaana, nuuskii ja nuolee pissoja ja merkkailee. Kun kutsun niin ei ota kuuleviinkorviinsa. Syyskuussa Pepe täyttää 15kk, mennään metsästämään näyttelyistä H:ta. Sit sanotaan palleille hei hei!<3

Ei kommentteja: